.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت :
افزایش تعرفه های پزشکی ضروری است اما نه از جیب مردم !
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از اینکه تعرفه های پزشکی در طول سال ثابت اما هزینه‌ نهاده‌های تولید، صعودی در حال افزایش است، گفت: منظور از افزایش تعرفه‌ها افزایش پرداختی از جیب مردم نیست....
افزایش تعرفه های پزشکی ضروری است اما نه از جیب مردم !

شمال نیوز : عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از اینکه تعرفه های پزشکی در طول سال ثابت اما هزینه‌ نهاده‌های تولید، صعودی در حال افزایش است، گفت: منظور از افزایش تعرفه‌ها افزایش پرداختی از جیب مردم نیست و اگر سازمان‌های بیمه‌گر قوی داشته باشیم به مردم فشاری وارد نمی‌شود.

 

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه هر صنعتی که دخل و خرجش با هم نخواند محکوم به شکست و ورشکستگی است، گفت: در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی با مشکل مواجه هستیم و اگر به دنبال راهکار حل مشکلات هستیم افزایش تعرفه ها امری مطلوب است.

 

وی با تاکید بر اینکه منظور از افزایش تعرفه ها افزایش پرداختی از جیب مردم نیست، افزود: در این رابطه نباید از جیب مردم هزینه کرد و اگر سازمان‌های بیمه‌گر قوی داشته باشیم به مردم فشاری وارد نمی‌شود.

 

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه قیمت های دستوری افت کیفیت داروها را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: به طور قطع اگر بیمه ها پای کار نیایند با افت کیفیت داروها مواجه خواهیم شد و اگر دولت لایحه‌ای را در این رابطه ارسال و نسبت به اصلاح تعرفه ها اقدام شود گام موثری خواهد بود.

 

محسنی بندپی یادآور شد: تعرفه ها در طول سال ثابت اما هزینه‌ نهاده‌های تولید صعودی در حال افزایش است بنابراین اگر نسبت به اصلاح تعرفه ها اقدام نشود مشکلات زیادی را در پی خواهد داشت.

 

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران باید تشویق به سرمایه گذاری در بیمارستان های خصوصی شوند، افزود: می توان با حمایت بیمه ها خدمات دهی بیمارستان های خصوصی را گسترش داد و بیمه ها هم باید به تعهداتشان در قبال بیمارستان ها عمل کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.